JOBBA HOS OSS

Jobba hos oss!

Vår kroggrupp består av Klostergatans Vin & Delikatess, M.E.A.T., Kyrkogatan|fem, Kantin, Patisseriet, Café Botan & Patisseriets Bröd. Vi söker alltid efter duktiga medarbetare till våra ställen. Är du kock, kypare, cafébiträde, barista, sommelier, diskare eller bagare? Skicka ditt CV med personligt brev till jobb@lundagruppen.se. Vi ser fram emot din ansökan och kanske är det just dig vi söker till att förgylla våra ställen med din kunskap & energi!

Våra värderingar bygger på PPP – Passionerat engagemang, Professionalitet, Personligt bemötande. Vi strävar efter att vara en sund arbetsplats där våra medarbetare utvecklas som individer och i sitt yrke. Vi arbetar med råvaror av hög kvalitet, tydliga mål kring matsvinn, ett brett miljötänk samt en god etikpolicy. För oss är det viktigt att du delar den företagskultur som vi står för.

Just nu söker vi

Allmänt

EN DRIVEN RESTAURANGCHEF.
Vi söker dig som är sugen på en utmaning med att bygga ett starkt lag som jobbar som ett team tillsammans på våra olika enheter.
Du är van vid att leda och utveckla och har personalansvar i CV.
En tydlig ledare som vill lagets bästa och svarar under oss ägare som har pondus, driv och inte är rädd för tuffa utmaningar. Du kommer på sikt att arbeta med våra olika restaurangchefer för att driva organisationen mot samma mål.

Klostergatans Vin & Delikatess
KYPARE/SERVITÖR
Du har dokumenterad lång erfarenhet av klassiskt matsalsarbete samt stor kunskap och intresse inom mat & dryck. Du hanterar gäster på ett föredömligt sätt, älskar service och gillar att arbeta i lag tillsammans med dina kollegor. Tjänsten är en heltidsanställning med varierande tider och struktur.

Märk ansökan med ”Klostergatan”

M.E.A.T.
KYPARE/SERVITÖR
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av matsalsarbete, som vill jobba i ett härligt arbetslag.  Vi söker både en heltidsanställd men även dig som vill jobba extra.

Märk ansökan med ”MEAT”

Kantin
Vi söker dig som vill jobba extra under våren dagtid på lunch ett par timmar om dagen med att servera, ta beställningar samt hjälpa köket.
Märk ansökan ”Kantin”

Kyrkogatan|fem
Inga tjänster i dagsläget.